שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

הילדים רוצים לצאת לחו"ל בלעדיך

אחד מהטרנדים של השנים האחרונות הוא לשלוח את הילדים לחו"ל ללא ההורים. הילד הקטין נוסע עם דודה, סבתא, או אפילו לבד בהשגחת הדיילת.
חוויה מעצימה מאוד עבור הילד, אבל מבחינה חוקית צריך להיערך אליה בחוכמה ולהימנע מהמתנה מיותרת בתור במשרד הפנים להוצאת דרכונים רק כדי להגיע למועד הטיסה ולגלות שהדרך חסומה.

טרנד נוסף הוא של הוצאת דרכון אירופאי (פורטוגלי, פולני, רומני, אוסטרי ועוד) תחת חסות האיחוד האירופי.

הנה כמה עצות לגבי שני נושאים חשובים אלה:

חובה על ההורים להוציא אישור נוטריוני מיוחד לנסיעת הבן או הבת לחו"ל ללא לווית ההורים. כנוטריון אני מכין תצהיר נוטריוני מיוחד מפורט לביקורות הגבולות בישראל וכן לטובת המדינה אליה יכנס הילד, בצירוף אפוסטיל (אישור נוטריון מיוחד לחו"ל). 
לתשומת לבכם – שני ההורים צריכים להתיצב בפניי ולהצהיר אודות פרטי הטיסה, מועד, מספרי הטיסה של הלוך וחזור, מספרי הדרכונים של ההורים ושל הילד, וכן של המלווה, וכמובן את הסכמתם המלאה לנסיעת הילד – הכל כדי למנוע חשש בביקורת הגבולות כי הילד נחטף.
 
בכל הקשור להוצאת דרכון אירופאי פונים אלי כדי לבצע תרגום נוטריוני (בצירוף חותמת האפוסטיל) של תעודות זהות, תעודות לידה של המבקש ושל ההורים ומסמכים נוספים כדי להצביע על הייחוס והזכאות לקבלת הדרכון הנכסף, הכל בהתאם לדרישות שלטונות אותה המדינה לקבלת דרכון זר.

והכי חשוב, תיהנו בחו"ל!

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן