שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עורך דין פשיטת רגל

המחוקק קבע כי אדם הנמצא בקשיים להחזיר את חובותיו, יכול להגיש בקשה להליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל) כדי לקבל הפטר ומחיקת חובות.

אף אחד לא אוהב להגיע למצב זה אבל לפעמים זאת הדרך הפתוחה היחידה העומדת לרשותך, שתאפשר לך לחזור לחיים תקינים.

ההליך יחייב אותך לגלות רצינות ואמינות. משרדנו ילווה אותך בהליך כדי לוודא עבור אותו בהצלחה וללא תקלות, ושבסיומו תשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

הליכי חדלות פירעון -פשיטת רגל מאפשרים לאנשים, שנקלעו לחובות שאין באפשרותם לפרוע את החובות, לפתוח דף חלק. אחרי כינוס הנכסים והגעה להסכמות עם הנושים כפי שייקבע על-ידי נציג של משרד כונס הנכסים הרשמי (כנ”ר).

מספר שבועות אחרי שנגיש עבורך בקשה לצו כינוס -חדלות פירעון, ותקבל צו כינוס, יתבטלו העיקולים השונים שעומדים כנגדך ויעוכבו כל ההליכים, למעשה אפשר לבקש עיכוב הליכים מיד לאחר הגשת הבקשה להליכי חדלות פירעון. בצו הכינוס ייקבע ההחזר החודשי שעליך לשלם, הכל בהתאם ליכולתו של עורך הדין לאמוד את מצבך הכלכלי ותוך תכנון פיננסי שביצע עורך הדיון יחד עמך (כמובן בכפוף לפיקוח ויכולת הכנ”ר לראות את הדברים אחרת אם התכנון היה לקוי). במהלך תקופת פשיטת הרגל יהיה עליך לעמוד בתשלום החודשי כפי שייקבע ולפעול בשקיפות מול המנהל המיוחד בהתאם לכללי ההליך. במהלך אותה תקופה תוכל לקיים אורח חיים נורמלי ככל האפשר.

מומלץ לא להתעלם ממצב פיננסי קשה. ברוב המקרים מדובר בכדור שלג, שרק ממשיך לצמוח. לא פעם ולא פעמיים ליוויתי אנשים שהגיעו אליי כאשר החוב כבר היה עצום, ובדיעבד אמרו שהלוואי והיו מתחילים את התהליך מוקדם יותר.

למרות כל האמור לעיל חשוב לזכור: המדינה מאפשרת את הפתרון של פשיטת רגל רק למי שיוכל להוכיח כי ההסתבכות היתה בתום לב וכי התנהלותו כעת עומדת בתקן. כל סטייה מהנהלים עלולה לגרום לכך שפשיטת הרגל שלך תבוטל ללא אפשרות חזרה!
לא כל פנייה מאושרת, יש לוודא שהבקשה לאישור פשיטת הרגל מנוסחת כהלכה וכוללת את כל הנתונים הנדרשים.
התנהלות נכונה מול בית-המשפט היא קריטית להצלחת התהליך. הימנעות מעבודה עם עו”ד לענייני פשיטת רגל המתמצא בהליכים הביורוקרטיים עלולה לעלות לך ביוקר מבחינות רבות.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן