שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

איך נקבע מחירו של תרגום נוטריוני?

שירותים שונים של נוטריון הם שירותים שכל אחד עשוי להזדקק להם מפעם לפעם או במצבים מסוימים לאורך החיים. ייתכן ועצם הצורך לפנות אל איש מקצוע בעל מעמד גבוה בעולם המשפט ועריכת הדין ייראה מעט מרתיע אך אין שום צורך לחשוש. מדובר בעורך דין ותיק שקיבל בכבוד ויושרה את התואר נוטריון ולכן רשאי ויכול להציע שירותים מיוחדים במינם, שאף איש מקצוע אחר לא יכול לספק. מעבר לשירות עצמו – ההתייחסות למסמכים שעברו תחת ידיו של הנוטריון תהיה שונה באופן מהותי מכל מסמך שיגיע מאיש מקצוע אחר.

תרגום מסמכים הוא אחד השירותים האלה. תעודות לידה, מסמכים עלייה, תעודות המעידות על לימודים בבתי הספר השונים לאורך השנים – כל אלה הם מסמכים שדורשים תרגום בכל מיני מקרים. במקרים של תרגום נוטריוני מחיר השירות הוא תעריף קבוע וכל נוטריון יגבה עבור השירות את אותו הסכום שיציע מקבילו. מדובר במחירון שנקבע על ידי משרד המשפטים ולכן אין חופש תמחור מצד הנוטריונים. אחד השיקולים לתמחור קבוע היה הנגשת השירות ו-וידוא שכל אזרח יוכל לפנות אל נוטריון ולהזמין תרגום נוטריון מחיר נוח, אטרקטיבי ומפוקח.

מה כולל המחיר?

הנושא היחיד שצריך לבחון לעומק בעת הצורך כשמדברים על תרגום נוטריוני מחירים הוא אורך המסמך שנדרש לתרגם. המחירון יהיה שונה עבור העמוד הראשון או אלה שאחריו וכך יתקבל המחיר הסופי שאותו ישלם הלקוח. אפשר לבקש או לשאול אודות תרגום נוטריוני מחירון וכך לדעת בדיוק איך להתארגן לקראת קבלת השירות. כך לבטח לא תהיינה הפתעות ואפשר יהיה לדעת בדיוק מה מקבלים בסיום מתן השירות ומה יהיה הסכום לתשלום.

נוטריונים נחשבים בעולם המשפט כבעלי דרגה גבוהה יותר, שכן הם ותיקים בתחום ולכן ניתנו להם סמכויות מיוחדות שאינן מנת חלקם של עורכי דין אחרים. נוטריון יוכל לתת שירותים שונים של משפט או עריכת דין אך ההיפך אינו נכון ועורכי דין, מובילים ו-ותיקים ככל שיהיו לא יוכלו לספק שירותי תרגום או אישורי מסמכים אחרים כפי שיכול הנוטריון.

זקוקים לשירותי תרגום נוטריוני ומחפשים מקור מקצועי ומוסמך שיוכל לספק לכם את זה? משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי הוא הכתובת הנכונה להיעזר בשירותיה. המשרד מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין ומציע סיוע נוטריוני ומשפטי ברמה גבוהה ובהתאמה מלאה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן