שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

אישור נוטריוני להוצאת קטין לחו"ל

לעיתים עולה הצורך לצייד קטין היוצא לחו"ל במסמך מטעם ההורה האפוטרופוס שלו, המאשר את יציאתו – בין אם הוא יוצא לחו"ל ללא ההורה השני או איתו. מדובר באישור המפרט בין היתר את הפרטים האישיים הבסיסיים של הקטין, של הוריו, של האדם המלווה אותו, את הזמנים שבהם עתיד לצאת ולחזור הקטין לישראל, וכיוצא זאת. מסמך זה עשוי בהחלט להיבדק על ידי גורמים בנמל התעופה, וכמו כן במידה שיתעוררו חלילה בעיות בעוד הקטין שוהה בחו"ל.

עקב המורכבויות והנסיבות שיכולות לעמוד מאחורי יציאת הקטין לחו"ל, אין מסתפקים בחתימות המופיעות על גבי האישור ויש צורך באימות חתימה שניתן על ידי נוטריון. כך לדוגמא, לא חסרים סיפורים על הורים גרושים אשר אחד מהם ניסה לקחת את הילד למדינה אחרת, מבלי כוונה לחזור ובניגוד לרצונו של ההורה השני. על כן החוק מורה שיש לספק את אישור היציאה לחו"ל לקטינים מצד שני ההורים, וכדי למנוע זיוף חלילה של החתימה יש לאמתה אצל נוטריון. מלבד זאת, יש להבין כי במקרים של הורים גרושים, או של קטין היוצא עם אדם מלווה שאיננו הורה שלו, יש למעשה לספק ייפוי כוח לאדם הבוגר, וגם מסמך זה צריך להינתן במעמד נוטריון.

עלויות אישור נוטריוני ליציאת קטין לחו"ל

עלות אישור נוטריוני להוצאת קטין לחו"ל נקבעת במחירון של משרד המשפטים, המשתנה מעט משנה לשנה, והינו מחייב את כל הנוטריונים הפועלים בישראל. ראשית, ישנו ייפוי הכוח שעלותו עומדת נכון לשנת 2019 על 167 שקלים (המחירים הם לפני מע"מ). כמו כן, ישנו אימות החתימה שעומד על 167 שקלים ולכך יש להוסיף את חתימתו של ההורה השני על המסמך, הכרוכה בתוספת של 67 שקלים נוספים. מעבר לכך, ההליך עצמו הינו מהיר ואנו מבצעים אותו במשרדינו השוכנים בתל אביב ובגבעת עדה. כל שצריך לעשות הוא לקבוע פגישה במשרדנו ולהגיע עם הדרכון שלכם או תעודת הזהות.

מגוון שירותים נוטריונים נוספים

משרדנו הפועל כבר למעלה משני עשורים מספק את כל השירותים הנוטריוניים לסוגיהם, לרבות אישור תרגום, אימות מסמכים, אימות חתימה בחו"ל, אימות חתימה, ייפוי כוח נוטריוני, אימות העתק מקורי, תרגום נוטריוני של תעודת נישואין, תעודות יושר, תעודת גירושין, צו קיום צוואה או ירושה, תעודות לידה ועוד.

לפרטים נוספים על אישור נוטריוני להוצאת קטין לחו"ל, ולהזמנת כל שירות נוטריוני אחר, פנו אל משרדנו בטלפון 03-6935290.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן