שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

הליך פשיטת רגל

האם פשיטת רגל מתאימה גם לאדם פרטי? גם אם אין לך עסק, יתכן שהסתבכת בחובות ועכשיו הנושים רודפים אותך ולוחצים עליך לשלם.  אם אין לך דרך לשלם את החוב, יתכן שפשיטת רגל לאדם פרטי היא התשובה. לא רק בעלי עסקים נהנים מהגנת החוק, גם אנשים פרטיים יכולים להגיש בקשה לתהליכי פשיטת רגל. תהליכים אלה נועדו להגן על כל אדם, בין אם הוא אדם פרטי או בעל עסק, שנקלע לחובות כספיים ושיטות אחרות להסדר החוב פשוט לא מתאימות.

המציאות הכלכלית  במציאות הכלכלית שאנו חיים בה אנשים פרטיים אכן מגיעים למצב שבו אין ברירה אלא לגשת לפשיטת רגל לאדם פרטי ממגוון של סיבות. בסיכומו של דבר ניתן לראות כי התנהלות כלכלית בלתי מחושבת או השקעות עסקיות כושלות יכולה להוביל אדם להוצאות וצבירת חובות שהם מעבר ליכולתו להחזיר. כדי לא להביא אנשים למצב של פת-לחם או גרוע מכך, המדינה מאפשרת מסלולים להסדר חוב.

מתי מומלץ להגיש בקשה לפשיטת רגל לאדם פרטי? כאשר אדם מגיע למצב כלכלי קשה וקיצוני, שבגללו אין לו יכולת להחזיר חובות כספיים לנושים – ובתנאי שהוא ניסה את כל הדרכים האחרות לרבות איחוד תיקים, חייב מוגבל באמצעים, וכו', אך הן לא מתאימות למצב. כדי לא להיכנס לתהליך לחינם ולדעת מראש מה נכון עבורך, בהחלט מומלץ לפנות ליעוץ מקצועי אצל עורך דין מנוסה בתחום פשיטת רגל, אשר יבחן יחד איתך את כל האפשרויות העומדות לפניך ויעזור לך להגיע להפטר מלא. הרפורמה שנכנסת לתוקף בחודש ספטמבר 2019 היא לטובת החייבים  טיפול בפשיטות רגל מתקיים כיום בצורה יותר מהירה מכפי שהיה בעבר. החקיקה החדשה נותנת עזרה לחייבים, אולם שימו לב – פשיטת רגל וקבלת הפטר, איננה דבר שמסתדר מעצמו או בין לילה.
הכנת הליכי פשיטות רגל מחייב ניסיון ובדיקה מעמיקה של ההכנסות וההוצאות של החייב ושל בני משפחתו, גילוי נקודות חולשה וידע מנקודת השופטים והנאמן שמתמנה בתיק, הכוללים חקירת מקיפה.

עו"ד רוני הראלי בקיא היטב בתחום פשיטות הרגל, חדלות פירעון ושיקום כלכלי של החייב עד לקבלת הפטר. 

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן