שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

מהו ייפוי כוח נוטריוני בלתי חוזר?

ייפוי כוח הוא מסמך משפטי וחוקי שבו נותן אדם מסוים סמכויות והרשאות לאדם אחר לבצע עבורו ובשמו פעולות מסוימות. כאשר מדובר בנושאים שיש להם משמעות רבה והשלכות מרחיקות לכת, כמו למשל עסקת מקרקעין או נושאים אשר קשורים בסכומי כסף גדולים – יהיה נוכח עורך דין שהוא נוטריון במעמד החתימה על ייפוי הכוח ובנוכחות שני הצדדים האחרים. בעולם המשפט קיימים כמה סוגים של ייפויי כוח וחשוב לדעת עליהם, להכיר אותם והכי חשוב – להבין מה המשמעויות שלהם.

כאשר מדובר בעסקת מקרקעין, שהיא עסקה שיש לה השלכות כלכליות מרחיקות לכת – חייב להיות ייפוי כוח נוטריוני בלתי חוזר. ייפוי כוח זה שונה מייפוי כוח רגיל וסטנדרטי שיש לו תוקף והסמכויות כבר לא תעבורנה הלאה לאחר פקיעת התוקף. לייפוי כוח בלתי חוזר אין תאריך תוקף וזאת על מנת לוודא שכל הזכויות של רוכש הנכס יועברו אליו במלואן ללא שום אפשרות של הסרת ייפוי הכוח בעיצומו של התהליך. ייפוי כוח מסוג זה לא יהפוך ל-לא תקף גם במידה ובריאותו של מייפה הכוח מתדרדרת או שדעתו אינה צלולה.

איך משיגים ייפוי כוח נוטריוני?

כאמור – יפוי כח נוטריוני בלתי חוזר הוא תנאי בל יעבור בעסקאות של רכישת מקרקעין ורישום בטאבו. מומלץ לגייס לתהליך עורך דין שהוא גם נוטריון כבר בתחילת התהליך וזאת על מנת שאיש המקצוע יהיה מעורב בכל הצדדים ויכיר לעומק את העסקה ואת כל ההשלכות שלה על הלקוח שלו. חשוב מאד שלא להגיע למעמד הרישום בטאבו ללא ייפוי כוח זה על מנת שלא לעכב את השלב המיוחל של העברת הזכויות והבעלות על נכס המקרקעין לבעליו החדשים.

זקוקים לשירותים נוטריונים באיכות גבוהה? מחפשים מקור מקצועי, מוסמך ושירותי שיוכל לספק לכם אותם? משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי הוא הכתובת המתאימה להיעזר בשירותיה. המשרד, שפועל עוד מאז שנות התשעים מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין ומציע סיוע נוטריוני ומשפטי ברמה גבוהה. 

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן