שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עורך דין בגבעת עדה פשיטת רגל

עורך דין בגבעת עדה פשיטת רגל כבר יותר משני עשורים מלווה משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי את לקוחותיו המתגוררים בגבעת עדה, בנימינה, חדרה, פרדס חנה ושאר היישובים בסביבה. המשרד חרט על דגלו לספק שירות מקצועי, אמין וזמין ברמה הגבוהה ביותר בכל תחום משפטי הנמנה על עיסוקיו. לכן, אם אתם מחפשים עורך דין בגבעת עדה לפשיטת רגל, אנו הכתובת הנכונה.

אנו יודעים היטב כי הליכי פשיטת רגל אינם פשוטים או קלים לחייב, אשר צריך להתמודד עם תקופה סוערת מבחינה כלכלית, אישית ומשפחתית. מלבד אי הנעימות, אי הוודאות והאכזבה, יש להתמודד גם מול נושים, תביעות, התנגדויות ודיונים, ובדיוק לשם כך נועדו הליכי פשיטת רגל – להביא לסיום הסאגה הזאת ולאפשר פתיחת דף חדש בחיים. לכן, אנו מתייחסים אל תיקי פשיטת הרגל בהם אנו מטפלים בכובד ראש וברצינות שיא, ומהווים עבור הלקוח משענת ועוגן משפטי חשוב לכל אורך הדרך.

להתחיל להחזיר את החיים למסלולם עד להכרזה על היותו פושט רגל נתון החייב למסכת כבדה של לחצים ותביעות מצידם של הנושים. אמנם, ההכרזה על פשיטת רגל אינה שמה סוף לתקופה המאתגרת הזו, אך היא בהחלט פותחת תקופה חדשה. כמה שבועות אחרי שעורכי הדין של משדרנו יגישו את הבקשה לפשיטת רגל, וצו הכינוס יינתן על ידי בית המשפט המחוזי, כבר יתבטלו שורה ארוכה של עיקולים המאפשר להחזיר את החיים לקצב שפוי יותר. כעת, לאחר חקירת היכולת, תיקבע תוכנית פירעון שיהיה על החייב לעמוד בה. אמנם תקופה זו של החזרים עשויה להיות ממושכת, וגם עשויות להיות בה מגבלות מבחינת ההתנהלות הכלכלית והאישית, אולם יש לה סיום. למעשה, הזמן המקסימאלי עומד על 4 וחצי שנים ואף ישנם מסלולים מהירים יותר, למשל של שנה וחצי בלבד עד לקבלת ההפטר.לאורך כל ההליכים והתקופה אנו נלווה אתכם, נסביר על הצעדים הפתוחים בפניכם, ננסח עבורכם את הבקשה לפשיטת רגל באופן נכון ומקצועי, ונפעל על מנת לאפשר לכם לנהל חיים תקינים ככל האפשר.

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן