שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עורך דין מומחה למקרקעין

עורך דין מומחה למקרקעין כבר יותר משני עשורים שמתמחה משרדנו בליווי עסקאות מקרקעין לסוגיהן בנכסים פרטיים ומסחריים. בין היתר, אנו מלווים אנשים פרטיים בעסקאות של קניית ומכירת דירות ובתים, עריכה של חוזי שכירות, קניית דירות מקבלן, הסכמי רכישה והשכרה של נכסים מסחריים ועוד. 

אנו מלווים את לקוחותינו באופן מסור וקרוב לכל אורך התהליך תוך שמירה על האינטרסים שלהם, מתן ייעוץ וחיסכון ככל הניתן בהליכים, בירוקרטיה, זמן כסף, לרבות כל הקשור בהיבטי המיסוי של העסקה וביצוע כל הבדיקות המקדמיות כדי להבטיח את חוקיותה ובטיחותה מבחינת הלקוח.

ליווי משפטי בעסקאות נדל"ן עסקאות נדל"ן מערבות סכומי כסף בלתי מבוטלים וקשת רחבה של היבטים משפטיים וכלכליים, כמו גם פרוצדורות מול גורמים ורשויות שונות – החל ברשות המיסים, דרך מנהל מקרקעי ישראל ואף ועדות שונות של הרשות המקומית בה נמצא הנכס. אנו אמונים על ניהול מכלול היבטי המשפט והמיסוי של העסקה, תוך מטרה לחסוך בכספים ובעוגמת נפש ללקוחותינו, למנוע מהם לבצע טעויות, ולתת לעסקה להתנהל על מי מנוחות ובצורה החלקה ביותר שאפשר. בין היתר, אנו מלווים רכישת נכסים להשקעה בארץ ובחו"ל, רכישה ומכירה של דירות ובתים מיד שנייה ומקבלן, ושומרים היטב  על האינטרסים של לקוחותינו בעסקות אלו ונוספות. יש לציין כי חלק גדול מהאנשים הרוכשים דירה מקבלן סבורים כי אינם צריכים לקבל ייעוץ וליווי מטעם עורך דין מומחה למקרקעין אולם מדובר בשגיאה חמורה. ראשית, חשוב להבין כי אותו עורך הדין אינו יכול לייצג הן את הקבלן ואת הקונים באופן שוויוני, הוגן ואתי. שנית, עורך הדין ממילא נבחר על ידי הקבלן ומכאן שקיימת הטיה מובנית בפעולותיו לטובת מרשו. שלישית, קבלנים המוכרים דירות אינם קוטלי קנים והם בדרך בעלי ניסיון רב גם בתחום המשפטי, כך שהחוזים המוגשים לחתימת הרוכשים נבנים באופן מוקפד לטובת הקבלן. עקב כך, מי שרוצה להבטיח את זכויותיו ואת קבלת התמורה ההולמת לכספו, צריך להתייעץ ולקבל ליווי בעסקה מטעם עורך דין דיני מקרקעין.

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן