שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עורך דין פשיטת רגל מחיר חברות

מה זה הפטר בהליך פשיטת רגל?

אדם אשר עבר הליך של פשיטת רגל יקבל בסיומו "צו הפטר" מכל החובות שהיו לו וזאת למעט סוגי חובות מסוימים שנקבעו. הצו אינו פוטר חובות מסוג קנסות, חובות מזונות וחוב אשר נוצר בשל מרמה. ישנם מקרים מיוחדים בהם בית המשפט יחליט לתת הפטר גם לחובות אלו. אם אתם נכנסים להליך של הוצאה לפועל או פשיטת רגל בוודאי יש לכם שאלות הנוגעות לקבלת צו הפטר בפשיטת רגל.

למידע נוסף לחצו כאן
 

הליך של פשיטת רגל מאפשר ליחיד או לחברה בעלי חוב להכריז כי אינם יכולים להחזיר את חובותיהם. התהליך מסתיים עם קבלת הפטר פשיטת רגל. ההפטר מסמן את סיום התהליך כאשר הוא יכול להיות "הפטר חלוט" שקובע שההליך הסתיים לחלוטין והוא יכול להיות "הפטר מותנה" אשר אומר למעשה כי על החייב לבצע תהליך מסוים לפני שיקבל את ההפטר החלוט.

בחירת עורך דין לענייני פשיטת רגל

כל אדם וחברה רשאים לגשת להליך של פשיטת רגל ועם זאת הרוב יעדיפו להתייעץ עם עורך דין לענייני פשיטת רגל ולא במקרה. מדובר על הליך משפטי שיש לו השפעה על הן על ההווה והן על העתיד של האדם שנמצא במרכז הנושא. במקרה של פשיטת רגל עורך דין יכול להשפיע גם על קצב התהליך וגם על התוצאות.

כדאי לדעת כי עד לשנת 1996 ניתן הפטר בהליך פשיטת רגל רק בתנאי שהאדם שילם לפחות 33% מהחוב. מאז כלל זה השתנה וניתנים הפטרים גם במקרים שלא נעשה תשלום זה. עו"ד מנוסה שמכיר היטב את התחום וההליך יוכל גם להנחות את החייב וגם לסיים את התיק בצורה הטובה ביותר.

במקרה של פשיטת רגל חברות אין כל ספק כי חשוב למצוא עורך דין אשר מנוסה בתחום זה באופן ספציפי. לא כל משרד שעובד עם אנשים פרטיים מכיר את המורכבויות של החברות, החוק וההשלכות של ההליך. במקרה שאתם נמצאים לפני הליך זה אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים את הסיוע המשפטי הטוב ביותר. זכרו שהמטרה היא לשים את פרק חיים זה מאחוריכם ולפתוח דף חדש בחייכם.

עורך דין פשיטת רגל מחיר חברות

הדרך לקבלת הפטר

הדרך לקבלת הפטר חובות פשיטת רגל כוללת הצהרה של היחיד או החברה על כך שאינם יכולים לעמוד בחובות שצברו והגשת בקשה לכינוס נכסים. בית המשפט יאשר את קבלת צו כינוס הנכסים ומרגע זה ההליכים המשפטיים כנגד החייב או החייבים יוקפא.

כדאי לדעת כי עד לסיום פשיטת רגל הפטר יחולו על האדם מספר מגבלות, בהן: צו עיכוב יציאה מהארץ, איסור לפתיחת עסק, איסור על שימוש בכרטיסי אשראי ויתכן שיקבעו מגבלות נוספות. חשוב לציין כי כל המגבלות הללו הן עד לרגע קבלת ההפטר.

לאחר הגשת הבקשה על החייב להוכיח כי פעל בתום לב לאורך כל הדרך וכי פעל לשלם את חובותיו. במקרה של פשיטת רגל סיוע משפטי הוא בגדר חובה וכדאי לפנות להתייעצות כבר בשלבים הראשונים כדי לתכנן את התהליך בצורה המיטבית.

 עלויות ייעוץ משפטי

רבים שנמצאים בהליך זה מחפשים מידע על עורך דין פשיטת רגל מחיר הסיוע ולא במקרה. עם זאת, גם כאן כל מקרה לגופו ומה שנכון אל חברות בפשיטת רגל לא בהכרח יהיה נכון לאדם פרטי. יש לבחון את ההליך שעומד לפני האדם, לוודא כי החוב נצבר בתום לב וליצור את תהליך העבודה.

כדאי לזכור כי עורך דין לענייני פשיטות רגל יכול להוביל לסיום ההליך מהר ולקבלת ההפטר בצורה המיטבית עם האדם. כיוון שהליך זה מורכב ומלחיץ חשוב לקבל סיוע משפטי פשיטת רגל לאורך כל הדרך.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן