שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עורכי דין מקרקעין בתל אביב

מה עושה עבורכם עורך דין מקרקעין בתל אביב שוק הנדל"ן בתל אביב לעולם אינו נח ובכל עת נחתמות עסקאות מכירה, קנייה והשכרה של נכסים פרטיים ומסחריים. העסקאות נחתמות בין גופים עסקיים, בין קבלנים לרוכשי דירות, בין אנשים פרטיים וכדומה, והן מערבות גופים שונים כגון העירייה ורשות המיסים. משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי מספק שירותי עורך דין מקרקעין בתל אביב, דרך משרד ראשי השוכן במגדל המוזיאון ליד מתחם בתי המשפט בעיר. 

לאורך יותר מעשרים שנה של ליווי עסקאות נדל"ן בתל אביב רכשנו בקיאות רבה, המאפשרת לנו לשמור על האינטרסים של הלקוח, לקצר הליכים ככל האפשר, לחסך בהיבטי המיסוי ולבצע כל בדיקה נדרשת על מנת להבטיח את חוקיות וכדאיות העסקה.

כיצד עורך דין מקרקעין מסייע לכם כאמור, ישנם סוגים רבים של עסקאות נדל"ן, אולם המשותף לכולן הוא שהצדדים המעורבים מעוניינים לקבל מקסימום תמורה עבור כספם ונכסיהם, ולעשות זאת באופן חוקי, בטוח והמשתלם ביותר. עורכי דין מקרקעין בתל אביב מלווים אתכם לכל אורך הדרך, החל משלב הבדיקות המקדמיות שמבוצעות מול גורמים בעירייה, בלשכת המקרקעין וגורמים נוספים. כמו כן, עורך הדין בודק לעומק את כל היבטי המיסוי הכרוכים בעסקה, לרבות מס רכישה, מס שבח והיטלי השבחה, ואת השפעתם על כדאיותה. לעיתים קרובות יוכל עורך הדין להמליץ על דרכי פעולה החוסכות במיסוי, למשל פטורים והקלות מסוגים שונים, העשויים לחסוך ללקוח עשרות ואף מאות אלפי שקלים. כמו כן, עורך הדין אמון על ניסוח הסכם המכר של העסקה, ובמידת הצורך נכנס למשא ומתן מול הצד השני ובא כוחו, עד הגעה להסכמות. עורך הדין יוצר הסכם בעל תוקף חוקי המטפל בכל ההיבטים הנדרשים ומפרט אותם, מבלי להשאיר מקום לסימני שאלה או להפתעות, מה שמקטין למינימום את הסיכון לתסבוכות בעתיד. בתוך כך, עורך הדין דואג כי החוזה ינהל את שלבי העסקה באופן הוגן וצודק, עם הבטוחות הנדרשות והעברות הכספים בהתאם להתקדמות. מעבר לכך, עורך דין מקרקעין בתל אביב מסייע בקשת רחבה של תחומים נוספים, למשל באימות חתימה על מסמכים הקשורים לעסקאות הנדל"ן, עריכה של חוזי שכירות, ניהול תהליכים עבור משכירים, וייעוץ במקרים המצריכים התערבות משפטית מורכבת יותר.

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן