שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

מהי עלות חתימת נוטריון?

עורך דין חדלות פירעון

מצבים או מקרים שונים עשויים להביא לידי כך שאנשים יצטרכו את השירות של נוטריון. בדרך כלל לא מדובר בליווי מקצועי ארוך טווח אלא בשירות שמבוצע תוך זמן קצר של מספר ימים בלבד אך יש לו חשיבות משפטית מהשורה הראשונה. חתימת הנוטריון הופכת את המסמך לרשמי, אותנטי וכזה שיכול להיות מוצג בבית המשפט ראייה בתיק או בדיון. אם כך, המחשבה האוטומטית היא ששירותי הנוטריון לבטח יקרים מאד ולכן אולי לא כל אחד יכול להשיג אותם.

המצב בפועל אינו כזה. הנוטריונים לא גובים תשלום כל פי שיקול דעתם עבור השירות שהם מבצעים. המחירים עבור השירותים השונים קבועים על ידי משרד המשפטים ומתעדכנים מדי שנה. כך יכול כל אדם לדעת בדיוק מה העלות של השירות שדרוש לו ולהתארגן בהתאם. מכיוון שעצם היותו של עורך דין נוטריון מוסמך ומורשה – הרי שהוא לא יעשה שום דבר שעלול להכתים את שמו ואת היושרה שלו ולא יגבה סכום אחר מזה המופיע בתקנות משרד המשפטים ונוגע לשכר הטרחה של הנוטריונים במדינה.

מחירים של שירותי נוטריון

כאשר מנסים לברר מהי עלות חתימת נוטריון צריך להבין בדיוק ולעומק מה השירות הדרוש. ישנם כמה סוגים של שירותים או מעמדי חתימות וייתכן שלכל אחד מהם יהיה מחיר אחר. כך למשל, עבור חותמת אפוסטיל יש לשלם אגרה בסך קבוע של
39 ₪ נכון לשנת 2024, ואילו המחיר עבור אישור נכונות או תרגום של מסמכים תלוי במספר העמודים שבו מדובר. המחירון מתפרסם באתר האינטרנט של משרד המשפטים וניתן גם לברר אותו בכל משרד נוטריון שיוצרים אתו קשר בנוגע לבירור זה או אחר הקשור בשירות הדרוש. כך אפשר לדעת בדיוק לאיזה סכום אפשר להגיע ולהחליט על אופן התשלום.
למידע נוסף לחצו כאן
זקוקים לחתימתו של נוטריון על מסמך כלשהו? משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי הוא הכתובת הנכונה להיעזר בשירותיה. המשרד מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין ומציע סיוע נוטריוני ומשפטי ברמה גבוהה ובהתאמה מלאה.

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן