שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

פשיטת רגל עורך דין מומחה

למה כדאי לפנות אל עו"ד מומחה לפשיטת רגל אדם פרטי או בעל עסק הנקלע לקשיים כלכליים חמורים, מוצא את עצמו בפינה: כמובן שהיה רוצה להשיב את חובותיו אך אינו יכול. מצד שני, הנושים מתדפקים על דלתו, תביעות מוגשות, הליכים בהוצאה לפועל נפתחים, מגבלות שונות מוטלות עליו, ישנם שעבודים ועיקולים על נכסים – והסוף אינו נראה לעין. במצב עניינים זה, קשה לראות קרן תקווה ולנהל חיים תקינים, מה שעוד מחמיר את המצב ומשפיע על כל מישורי החיים. פנייה אל עו"ד מומחה לפשיטת רגל היא הצעד הנכון בדרך ליציאה מהתסבוכת ולקבלת צו ההפטר המיוחל, אשר ישים קץ לתקופה הסוערת, יפטור את האדם מחובותיו ויאפשר לו לצאת לדרך חדשה.

הליכי פשיטת רגל וחשיבותו של עורך הדין באופן כללי, אפשר להגיש בקשה לכונס הנכסים הרשמי גם באופן עצמאי, מבלי שעורך הדין יסייע לכם בכך. ואולם, עליכם להבין כי הבקשה נבחנת היטב על ידי אנשי הכונס, והם מעבירים אותה עם המלצות לבית המשפט המחוזי, שהוא האחראי על הכרזתכם בתור פושטי רגל. זוהי הכרזה חשובה העוצרת לעת הנוכחית הליכים שונים המתקיימים כנגדכם, ומאידך מציבה עליכם מספר מגבלות. על מנת שהיא תתקבל ותאפשר לכם לנהל חיים תקינים תחת המגבלות עד לקבלת ההפטר, בית המשפט צריך להשתכנע שאכן קיימות העילות האמורות בחוק לאישור פשיטת רגל. לא פחות חשוב מכך: בית המשפט צריך להשתכנע שהחובות שלכם נצברו בתום לב ולא עקב רמייה או התנהלות שאיננה הוגנת, וייתכן שיהיה נושה כזה או אחר שינסה לשכנע את ההיפך. על כן, עו"ד מומחה לפשיטת רגל נדרש כבר בשלב זה של ניסוח בקשת פשיטת רגל לכונס הרשמי, על מנת שתנוסח באופן מקצועי, מיטבי ומשכנע את בית המשפט להכריז עליכם כפושטי רגל. ואולם, תפקידו של עורך הדין אינו מתמצה בכך.

חשוב לדעת כי קיים יותר ממסלול אחד עבור פשיטת רגל. עורך דין מומחה יסביר לכם כי בשנים האחרונות נכנסו לתוקף רפורמות שונות. הרפורמות מגבילות את משך הזמן שיכול לעבור בין ההכרזה עליכם כעל פושטי רגל ובין מתן ההפטר, לתקופה של ארבע וחצי שנים. מצד שני, הן קובעות שניתן לקבל הפטר גם במסלול מהיר של הוצאה לפועל תוך שנה וחצי, ולעיתים במצבים מסוימים אף ניתן לקבל את ההפטר לאלתר. עורך דין בעל מומחיות וניסיון בתחום הינו בקיא ביותר ברפורמות ומשמעותן, ולכן ביכולתו לייעץ לכם ולעזור בתכנון ויישום האסטרטגיה הטובה ביותר. כך למשל, לא תמיד המסלול המהיר ביותר הוא הנכון ביותר לכל אחד, וגם לא כולם עומדים בתנאי הבסיס שלו. 

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן