שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

גביית חובות עבריינים

דרך לא חוקית, אולם לצערי מקובלת במקומות שונים היא גביית חובות על ידי ביקורי בית ושיחות טלפון ממספרי טלפון חסויים או מגורמים אנונימיים. לרוב, אלו שיחות לא נעימות בלשון המעטה, ולעיתים גורמות לחוסר בטחון רגשי, ירידה במצב הרוח ולחוסר אונים. לעיתים האדם מעבר לקו מזדהה כעורך דין או נציג ממשרד עורכי דין, כאשר נראה לכאורה שאין כל דרך לוודא זאת.
רבים פונים אלי כשהם שרויים בחובות כבדים, וכאשר הם מאוימים על ידי אנשים שהם לא מכירים. אותם לקוחות שמקבלים שיחות טלפון ואף חלקם מקבלים ביקור בית, מרגישים חוסר בטחון, והדבר מובן. ראשית, עליכם להבין את הזכויות שלכם ולנהוג כך:

ראשית, תבקשו את שמו המלא של מי שפונה אליכם וגם את מספר הטלפון (כדי שתוכלו לחזור אליו במידת הצורך).

שנית, קבלו מהאדם שפונה אליכם פרטים מלאים של החוב הנטען כולל גובה החוב, סכום החוב המקורי, התאריך בו נוצר החוב, פרטי האדם לו אתם חייבים לכאורה סכום הכסף המדובר ועבור מה. סיימו את השיחה עם האדם שפנה אליכם, בכך שאתם רוצים לברר את הפרטים שהוא מסר לכם ולהתייעץ, ובהבטחה שתחזרו אליו בשיחת טלפון יזומה על ידכם.

שלישית, תפנו לעו"ד גביית חובות, שמכיר את תחום הגבייה ובקשו פגישת ייעוץ עם כל המידע שיש לכם.

עורך הדין המתמחה בתחום זה יברר פרטים על החוב ועל בעל החוב, באמצעות לשכת ההוצל"פ ובאמצעים אחרים, וזאת לאחר קבלת מלוא הפרטים שיש לכם אודות החוב, ובירור פרטים נוספים עמכם. במקרים רבים, בעל חוב מוכר את זכותו להפרע מהחוב לצד שלישי. אותו צד שלישי שרכש את החוב, מנסה להפעיל כח ואיומים כדי לגבות את החוב אותו רכש כאמור. עורך הדין יסייע לכם לנהל עבורכם שיחה עם האדם שפנה אליכם, ויתכן גם עם בעל החוב המקורי, כדי ליישב את הסכסוך, להגיע להסכמות ולהכין הסדר סופי לפתרון משביע רצון. מובן שכאשר אתם חייבים כספים, בין אם לעבריינים כבדים, דמי חסות, עולם התחתון, ארגוני פשיעה, תבצעו רישומים אצלכם של החוב, והתשלומים שביצעתם (דרך הביצוע, מועדים, למי בדיוק- תתעדו כמה שיותר). כאשר אתם מרגישים מאוימים, אין צורך להזכיר כי זכותכם להגיש תלונה במשטרת ישראל.

תוכלו לתאם עימנו פגישת יעוץ, בה נפרוש בפניכם מספר דרכים כדי לצאת מהבעיות בהן אתם נמצאים, תחת מטריה של הזדמנויות עפ"י החקיקה החדשה.

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן