שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עריכת צוואה נוטריונית

לקוחותינו נהנים משירותים של עריכת צוואות ואישורם בידי נוטריון, הליך בעל יתרונות רבים.

אנו מתאמים פגישה בין הלקוח לבין הנוטריון במשרדנו או בבית הלקוח במידת הצורך. בפגישה זו נוטריון ממשרדנו מייעץ ומסביר ללקוח אודות משמעות עריכת צוואה והשלכותיה, וכן הנוטריון מקבל מהלקוח הוראות על מנת להכין צוואה עבורו.

צוואה נערכת בכתב יד, בעדים, בפני רשות או בעל-פה.

צוואה בכתב יד: צוואה זו נכתבת כולה ביד המצווה, נושאת תאריך כתוב בידו ונחתמת בידו.
כאשר לא ניתן לראות מתוך הצוואה למי ציווה המצווה את רכושו, אזי הצוואה בטלה. לעיתים מתגלים פגמים בצוואות מסוג זה כגון העדר חתימת המצווה ותאריך עשייתה של הצוואה או שהצוואה לא נכתבה בכתב ידו של המצווה. פגמים כאלו או אחרים עלולים למנוע את קיומה.

צוואה בעדים: צוואה זו הינה בכתב, מצוינת בתאריך ונחתמת ביד המצווה בפני שני עדים לאחר שהצהיר בפניהם שזו צוואתו. העדים מאשרים באותו מעמד בחתימת ידם על פני הצוואה שהמצווה הצהיר וחתם כאמור. כאשר מתגלים פגמים בצוואה מסוג זה, בית המשפט רשאי לתקן פגמים מסוימים ובלבד שאין לו ספק באמיתותה של הצוואה.

צוואה בפני רשות: צוואה זו נערכת ע”י המצווה באמירת דברי המצווה בעל-פה בפני שופט, רשם בית המשפט, או רשם לענייני ירושה, או בפני חבר של בית דין דתי, או בהגשת דברי הצוואה בכתב, על ידי המצווה עצמו, לידי שופט או רשם של בית המשפט, רשם לענייני ירושה או חבר בית דין דתי. דברי הצוואה כפי שנרשמו מוקראים בפני המצווה והוא מצהיר שזו הצהרתו והשופט או אחד מהגורמים שהוזכרו לעיל מאשרים על פני הצוואה שהיא נקראה ושהמצווה הצהיר כאמור.
לענין זה דין נוטריון כדין שופט. דברי צוואה שאמר המצווה לנוטריון יכולים להיחשב כצוואה בפני רשות. זוהי צוואה נוטריונית
אם המצווה התכוון כי נוטריון יכין את הצוואה בכתב, ולא הספיק לחתום עליה בפועל, ואף אם היה פגם בחתימתם של המצווה או של העדים או בתאריך הצוואה או פגמים אחרים שפורטו בחוק, ניתן לרפא פגמים אלו לפי הוראות חוק הירושה.

חוק הירושה נותן לצוואה שנערכה בפני רשות פריבילגיה שלא קיימת בשאר הצוואות. צוואה שנערכה בפני רשות או נוטריון הינה לכאורה, שהאדם הנקוב בה כמצווה עשה אותה, והיא נעשית ביום ובמקום הנקובים בה.

צוואה בעל-פה : שכיב מרע וכן מי שרואה עצמו, בנסיבות המצדיקות זאת, מול פני המוות, רשאי לצוות בעל-פה בפני שני עדים השומעים לשונו. על העדים לרשום זכרון דברים של דברי המצווה בציון היום והנסיבות, לחתום על זכרון הדברים ולהפקידו אצל רשם הירושות, בסמוך לאחרר שניתן לעשותם. צוואה זו בטלה כעבור חודש ימים לאחר שחלפו הנסיבות שהצדיקו עשייתה והמצווה עודנו בחיים.

באם הנכם מעוניינים בעריכת צוואה, אנו נתאם עבורכם פגישה עם הנוטריון רוני הראלי במשרדנו או במקום אחר הנוח לכם.
מחפשים נוטריון בבנימינה – גבעת עדה: משרדנו מספק שירותי נוטריון לרבות עריכת צוואות בבנימינה – גבעת עדה, מדי יום.
מחפשים שירותי נוטריון בזכרון יעקב: משרדנו מספק שירותי נוטריון לרבות עריכת צוואות בזכרון יעקב.
מחפשים שירותי נוטריון בפרדס חנה: משרדנו מספק שירותי נוטריון בפרדס חנה.
מחפשים שירותי נוטריון בקיסריה: משרדנו מספק שירותי נוטריון בקיסריה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן