שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

איך מוצאים נוטריון בתל אביב?

שירותי נוטריון בתל אביב

בתל אביב אפשר למצוא היצע רחב מאד של אנשי מקצוע, שאדם עשוי להזדקק להם במגוון מצבים בהם הוא נתקל במהלך חייו, בין השאר – שירותים משפטיים הניתנים על ידי עורך דין או נוטריון.
אפשר בהחלט לומר, שהבעיה היא לא עצם האיתור של נוטריון או עו"ד, וחיפוש אינטרנטי קצרצר יעלה בשנייה מאות שמות ופרטי קשר של עוסקים בתחום. האתגר האמתי הוא, לאתר מבין כל האפשרויות, את איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר לביצוע העבודה. אם כך, כיצד עושים זאת כאשר מחפשים שירותי נוטריון בתל אביב?
ראשית, חשוב להבין מהו בדיוק נוטריון ואילו שירותים באפשרותו לספק, שעורך דין שאינו נוטריון, אינו מוסמך לספק אותם.

מה ההבדל בין עורך דין לנוטריון?

כל נוטריון הוא גם עורך דין, בעוד שלא כל עורך דין הוא גם נוטריון.
עורך דין הוא מי שסיים בהצלחה לימודי משפטים במוסד מוכר, ובתום לימודיו עבר בחינה של לשכת עורכי הדין בישראל, אשר הסמיכה אותו לעסוק בעריכת דין ובמתן ייעוץ משפטי.

נוטריון הוא עורך דין שקיבל הסמכה על פי חוק, מטעם משרד המשפטים, לערוך, לאשר ולאמת מסמכים משפטיים מסוימים, הדורשים חתימה נוטריונית.
בעניינים הדורשים מסמכים כאלה לפי הגדרת החוק, החתימה הנוטריונית מוכרת וקבילה באופן רשמי כראיה בבית משפט (גם בחו"ל). לרוב, מדובר על מסמכים בעלי תוכן מהותי, אשר לאישוש אמתותם יש חשיבות גדולה והשלכות משמעותיות. לדוגמא, תעודות לידה, תעודות נישואין, מסמכי קניין, מסמכי תושבות ואזרחות, מסמכים הקשורים ללימודים תיכוניים או אקדמיים, הסכמי ממון, צוואות, ועוד.

חתימת נוטריון נחוצה במקרים בהם החוק דורש אישור לזֵהוּת החתומים על מסמך, אישור לכך שמסמך הופק ו/או נחתם בתאריך מסוים, אישור שחתימה בוצעה מרצון חופשי ולא מתוך כפייה, אישור לגבי מהימנות ומקוריות של מסמך, נאמנות למקור של מסמך מועתק או מתורגם, אמתותו ותקֵפוּתו של ייפוי כֹּח, ועוד. נוטריון יכול ורשאי גם להעיד על היותו של אדם מסוים בחיים.

מתי עורך דין מוסמך לשמש כנוטריון?

כדי שעורך דין יוכל לקבל הסמכה כנוטריון, עליו להיות אזרח ישראל, חבר בלשכת עורכי הדין, בעל ניסיון מוכח בעיסוק בעריכת דין במשך עשר שנים לפחות, חף מהרשעות בעברות שיש עמן קלון ומהיסטוריה של השעיה מלשכת עורכי הדין.
מי שעומד בכל התנאים הללו, נדרש לעבור הכשרה ייעודית, שבסופה יוכל להגיש בקשה לכהן כנוטריון לוועדה מטעם משרד המשפטים, שתבחן את התאמתו, ותאשר או תשלול את בקשתו.
אם בקשתו אושרה, על אותו אדם לחתום בספר הנוטריונים (חתימה ידנית) בטרם יהיה רשאי להציע את שירותיו כנוטריון.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים שירותי נוטריון?

כאמור, לא כל עורך דין יכול לשמש גם בתור נוטריון ולכן, חשוב מאד לוודא שאיש המקצוע אליו פונים אכן רשאי להציע שירותי נוטריון. חתימתו על המסמך תעיד כי הוא מאשר או מאמת את הכתוב והלקוח יוכל להמשיך הלאה בענייניו, תוך ידיעה שהמסמך שהוא מחזיק יקבל את תשומת הלב הראויה כעת, משהוא נושא את חותמת הנוטריון.
השירותים שניתנים על ידי הנוטריון הם שירותים קבועים, ידועים וברורים על פי החוק ולכן, יש חשיבות גבוהה לבחירת איש מקצוע אמין, מנוסה, זמין וקשוב, שאפשר לסמוך עליו ושיבצע את השירות הדרוש במקצועיות, ביעילות ותוך עמידה במסגרת הזמנים הנדרשת.

ישנם כמה צעדים פשוטים בהם ניתן לנקוט, כדי לוודא שבוחרים באדם הנכון:

  • חיפוש במאגר הנוטריונים של לשכת עורכי הדין –
    הלשכה מתחזקת מאגר נתונים שכולל פרטים שהועברו אליה על-ידי עורכי הדין המבקשים להירשם במאגר.
  • מידת הזמינות ונוחות העמידה בקשר עם איש המקצוע –
    ברוב המקרים, טיפול בעניין נוטריוני אינו דורש פגישות מרובות ולכן, אין הכרח למצוא שירות כזה בקרבת מקום המגורים ועדיף להרחיב את רדיוס החיפוש מבחינה גיאוגרפית, מאשר להתפשר על אמינותו ומקצועיותו של איש המקצוע רק משום שהוא ממוקם קרוב לבית.
    יחד עם זאת, חשוב שיהיה קל ונוח להיפגש עמו פיסית ובהתראה קצרה, שכן אם דרושים שירותים של נוטריון, במקרים רבים מדובר בנושאים שלא סובלים דיחוי או עיכוב ודורשים תגובה זריזה. לכן, מומלץ לבדוק מראש עם הנוטריון, אם הוא גמיש מבחינת המיקום ומציע שירות הגעה אל הלקוח. כך, לא רק מי שמתגורר בעיר הגדולה יכול ליהנות מהשירות, אלא גם מי שמגיע אליה במסגרת עבודתו, או שוהה בה מכל סיבה אחרת.
  • ניסיון וותק מגובים בהמלצות –
    אצל איש מקצוע המטפל בעניינים משפטיים, יש חשיבות עצומה לוותק ולניסיון שצבר, הרבה מעבר לעצם תעודת ההסמכה שלו. נוטריון מנוסה, שכבר הספיק להיתקל בקשת של מצבים משפטיים, יידע בדיוק מה לשאול, מה לבדוק, איזה מידע לחפש, איזה מידע לכלול במסמכים הסופיים ובאיזה אופן. במסמכים משפטיים, כל פרט קטן, כל פסיק ונקודה הם חשובים ויכולים לעשות את כל ההבדל, וכאשר איש המקצוע מגובה גם בהמלצות וחוות דעת חיוביות מלקוחות קודמים, יש לכך משנה תוקף.
    חשיבות הנושא גדֵלה אף יותר, כאשר מדובר במסמכים מתורגמים, שהלקוח זקוק לאישור נוטריוני שלהם עבור מדינה זרה, או שמקורם במדינה זרה והוא זקוק להכרה בהם בישראל. מדינות נבדלות זו מזו בדרישות ובקריטריונים שהן מציבות ושמסמכים צריכים לעמוד בהם. נוטריון שהתנסה בתחום, מכיר ניואנסים ודקויות שיכולים להכריע האם המסמך יתקבל ויאושר על ידי מדינה מסוימת, או לא. הידע והניסיון שלו, יכולים לחסוך ללקוח בזבוז רב של זמן, טרטור הלוך ושוב והרבה טרחה מיותרת.

נוטריון תל אביב

שירותי נוטריון – תל אביב, גוש דן וצפונה

שמי רוני הראלי, הבעלים של משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי – משרד ותיק שפועל מאז שנות התשעים. כעורך דין מזה 30 שנה ונוטריון מזה 15 שנים, אני מעמיד לרשותכם ניסיון מקצועי ומומחיות ארוכי שנים ומשמש כתובת למאות לקוחות במגוון רחב של נושאים משפטיים.
הצוות המשפטי של המשרד מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין ומציע סיוע נוטריוני ומשפטי, תוך שימת לב דקדקנית לכל פרט, קטן כגדול.

אנו מספקים את כל סוגי השירותים הנוטריוניים:

  • תרגומים נוטריוניים למגוון שפות
  • אימות חתימות נוטריוני
  • ייפויי כח
  • צוואות נוטריוניות
  • הסכמי ממון
  • אפוסטיל משרד המשפטים ואפוסטיל משרד החוץ

למשרדנו כמה יתרונות משמעותיים:

  • ביצוע מהיר ויעיל, שאינו מתפשר על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. חלק גדול מהשירותים שאנו מציעים מסופק מהיום להיום. לדוגמא, אישור אפוסטיל מוכן בדרך כלל תוך שעה.
  • זמינות גבוהה ומענה מהיר – גם בטלפון הנייד.
  • יכולת להגיע אל בית הלקוח, אל מקום עבודתו, או לכל מקום אחר בו הוא נמצא, כגון בית חולים, בית מאסר וכיו"ב.
  • אזור שירות נרחב, הכולל את כל גוש דן, בנימינה, גבעת עדה, פרדס חנה, אור עקיבא וזיכרון יעקב.
  • שני סניפים במיקומים נוחים מאד –
    סניף תל אביב במגדל המוזיאון, רח’ ברקוביץ’ 4 (קומה 6).
    סניף הצפון ברח’ החיטים 24א’, גבעת עדה.
  • מחירים סבירים ואפשרות תשלום במגוון אמצעים (אשראי, ביט, העברה לחשבון, צ'ק, מזומן).

מחפשים נוטריון בתל אביב והסביבה? מקצועיות, ניסיון וגם מענה בהתאמה מלאה הם פרמטרים שאינכם מוכנים להתפשר עליהם?

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובכל נושא הדורש ייעוץ משפטי.

לרשותכם מגוון ערוצים ליצירת קשר:

טלפון: 03-693-5290  |  דוא"ל: roni@ronilaw.co.il  |  פקס: 076-510-3698
באפשרותכם גם להשאיר פרטים
כאן ונחזור אליכם בהקדם

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן