שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

למצוא עו"ד ונוטריון בתל אביב וליהנות ממענה מדויק ומקצועי

נוטריון מומלץ בתל אביב

תל אביב היא עיר שיש בה הכול מהכול. אפשר למצוא בה כל בעל מקצוע או נותן שירות, בתנאי שמחפשים היטב ובוחנים את הייחודיות שיש לכל אחד להציע. גם בתחום של עריכת דין יש הרבה מה לבדוק ולאחר בירור קצר אפשר להבין שכל עורך דין מתמחה בתחום אחר, מציע שירותים בנושאים אחרים ומצטיין בדברים אחרים. החוכמה היא למצוא בדיוק את מי שיענה על הדרישות ויבצע עבור הלקוח את השירות הטוב ביותר הדרוש.

מציאת עו ד ונוטריון תל אביב היא משימה לא פשוטה מצד אחד, שכן עורכי דין נוהגים להתמקד בתחומים ספציפיים. מציאת נוטריון בתל אביב, לעומת זאת – זה כבר יותר פשוט, שכן השירותים של הנוטריון קבועים ומוסדרים על פי חוק הנוטריונים וברגע שיש נוטריון מוסמך ומוכר – הרי שהוא יוכל לתת את השירותים האלה במחיר המופיע בתעריפים של משרד המפשטים וכפוף להם. חשוב לדעת כי כל נוטריון תל אביב הוא קודם כל עורך דין, והוא נחשב אפילו לעורך דין בכיר ובעל סמכויות שאינן קיימים בידיו של עורך הדין הרגיל.

איזה עורך דין יכול להיות נוטריון?

חשוב לדעת כי נוטריון חייב להיות עורך דין, אך לא כל עורך דין בתל אביב יכול להיות נוטריון. על מנת להיות נוטריון, עורך דין חייב לעמוד בתנאים הבאים:

  • ותק: 10 שנות ניסיון לפחות בעריכת דין, מתוכן 5.5 שנים לפחות בישראל.
  • מוניטין נקי: ללא הרשעות פליליות שיש עימן קלון, וכן ללא עבר משמעתי משמעותי בלשכת עורכי הדין.
  • השתלמות: עבר בהצלחה קורס הכשרה מקצועית מטעם משרד המשפטים.
  • בריאות: כשירות פיזית ומנטלית לעבודה כנוטריון.
  • רישיון תקף: רק עורך דין בעל רישיון בתוקף יכול להגיש בקשה לקבלת רישיון נוטריון.

 כמו כן בכדי שעורך דין יהפוך לנוטריון הוא נדרש עבור הליך הסמכה מוסדר המורכב מהשלבים הבאים:

  • יש להגיש בקשה בכתב למשרד המשפטים, תוך צירוף מסמכים רלוונטיים, כגון תעודת עורך דין, אישור על ותק ורישיון עריכת דין בתוקף.
  • לאחר אישור הבקשה, על המועמד להשתתף בקורס השתלמות נוטריונים בן 40 שעות לימוד.
  • לאחר סיום הקורס, יתייצב המועמד בפני ועדת רישיונות נוטריונים שתבחן את כשירותו.
  • הוועדה תקבל החלטה בדבר מתן רישיון נוטריון תוך 60 ימים מיום הדיון.

המקצועיות של עורך דין נוטריון

 בהיותה לב המדינה, יש לא מעט נוטריונים בתל אביב. מתוך מבחר זה אתם בוודאי מחפשים אחר נוטריון מומלץ בתל אביב. אז לפני שבוחרים עו ד נוטריון בתל אביב תמיד כדאי ליצור קשר טלפוני ואפילו לקבוע פגישה. התקשורת הבין אישית חשובה מאד, שכן לעיתים ייתכן ומדובר בנושא רגיש או בעייתי עבור הלקוח והוא ירצה לדעת מי עומד לטפל בעניינים שלו.  

יש לדעת כי שירותים שניתנים על ידי נוטריונים הם שירותים מיוחדים והם מבוצעים בדרך כלל במהירות גבוהה. לכן כאשר גרים או עובדים בתל אביב עדיף לאתר אנשי מקצוע שהמשרד שלהם נמצא באזור ואפשר להגיע אליהם בקלות, במהירות ובהתראה קצרה. אז תוכלו גם להתמקד באנשי מקצוע באזור בעיר בו אתם גרים או עובדים כמו נוטריון צפון תל אביב.

בכל מקרה, עורכי הדין והנוטריונים, כאנשי מקצוע שמייצגים את החוק והוא חשוב להם – ייתנו את השירות הטוב ביותר שיוכלו במסגרת תפקידם.

איך לבחור נוטריון בתל אביב?

בחירת נוטריון בתל אביב יכולה להיות משימה מאתגרת, כיוון שישנם נוטריונים רבים בעיר. להלן מספר דגשים שיעזרו לכם לבחור את הנוטריון המתאים לכם:

  • ניסיון: כדאי לבחור נוטריון בעל ניסיון רב בתחום הרלוונטי לכם. לדוגמה, אם אתם זקוקים לאישור תרגום של מסמך משפטי, כדאי לבחור נוטריון בעל ניסיון בתחום התרגום המשפטי.
  • מוניטין: חשוב לבחור נוטריון בעל מוניטין טוב. ניתן לברר על מוניטין הנוטריון באמצעות חיפוש באינטרנט, או על ידי קבלת המלצות מחברים או מכרים. כמו כן כדאי לחפש חוות הדעת של לקוחות אחרים על הנוטריון לפני בחירתו.
  • זמינות: עדיף לבחור נוטריון זמין שיוכל לספק לכם את השירותים הנדרשים לכם בזמן סביר.
  • שירות לקוחות: חשוב לבחור נוטריון שמעניק שירות לקוחות טוב, יעיל אדיב ומהיר. עם נוטריון שמסביר לכם את כל ההשלכות המשפטיות של הפעולה הנוטריונית.

משרד עו"ד ונוטריון מומלץ בתל אביב

מחפשים עו"ד נוטריון בתל אביב מומלץ? כדאי שתצרו קשר עם משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי הפועל כבר משנת 1996. מדובר על  משרד עורך דין ונוטריון בתל אביב הממוקם במגדל המוזיאון ליד מתחם בתי המשפט שבעיר. המשרד מספק שירותי נוטריון בתל אביב מקצועיים מקיפים עבור המגזר הפרטי והעסקי. שירותי נוטריון כוללים תרגום נוטריוני למגוון שפות, אישורי תרגום נוטריוני, תרגום של מסמכים, אימות חתימות, אימות חתימה בחו"ל, וכן ייפוי כוח נוטריוני, אימות מסמכים, אימות העתק מקור, תרגום נוטריוני של תעודות, אימות ועריכה של תצהירים נוטריוניים, אימות נוטריוני של הסכמי ממון, שירותי ארכיב נוטריוני, צוואות נוטריוניות, ועוד.

יתרה מכך, אם אתם נדרשים לשירותי עורך דין נוטריון תל אביב  בדחיפות, במשרד גם מספקים שירות ייחודי ומבוקש של אישור ותרגום נוטריוני אקספרס מהיר ומיידי.

כל זאת מסופק עם שירות מקצועי, יעיל ומהיר, הניתן במידת הצורך גם בבית העסק או בית הלקוח, עם פריסה רחבה בכל אזור גוש דן ועד זיכרון יעקב.

זקוקים לשירותיו של עו"ד ונוטריון בתל אביב והסביבה? אם כן, משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה ולהיעזר בשירותיה. המשרד מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין ומציע סיוע נוטריוני ומשפטי ברמה גבוהה ובהתאמה מלאה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן