שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

אישור נוטריון ליציאה מהארץ

אישור נוטריון ליציאה מהארץ

הילד שלכם אמור לצאת מהארץ ללא הליווי שלכם, ואתם צריכים אישור נוטריוני עבורו? במשרד עו"ד ונוטריון Hareli Roni יש ניסיון רב בהוצאת אישורים אלו, ומספקים את האישור הנוטריוני הנדרש עם שירות מקצועי יעיל ומהיר. במידת הצורך ניתן גם לקבל שירותי נוטריון אקספרס מיידיים ומהירים במיוחד.

הצורך בהוצאת אישור נוטריוני ליציאת קטין מהארץ

יש לדעת כי יציאה של קטין מישראל מוגבלות ללא ליווי של שני הוריו, והיא נדרשת באישור נוטריון של ההורה שאינו מלווה את הילד לחו"ל עבור מעברי הגבול. כלומר, יציאה של קטין רק עם הורה אחד נדרשת להיתמך בהסכמה של שני הורי הילד. כמו כן, אישור נוטריון ליציאה מהארץ של קטין נחוץ במקרה שהילד נוסע לחו"ל עם הסבים, בני משפחה אחרים או עם חברים.

מדוע נדרש אישור נוטריוני ליציאת קטין לחו"ל

הדרישה לאישור נוטריון בעת יציאת קטין לחו"ל עם ליווי של הורה אחד או אנשים אחרים, נדרש בגין אמנת האג שהינה אמנת חטיפות בינלאומיות של ילדים, העוסקת בהחזרת ילדים חטופים, ומהחשש שהורה או אדם אחר יחטוף קטין לחו"ל. אז כדי להימנע מעיכובים וממצבים מביכים בשדות תעופה ומעברי גבול, חשוב למלא מבעוד מועד טופס עם אישור נוטריוני ולהגיע עימו לנסיעה.

חוק אמנת האג להחזרת ילדים חטופים

חוק אמנת האג (החזרת ילדים חטופים), התשנ"א-1991, הוא חוק ישראלי המאמץ את אמנת האג בדבר ההיבטים האזרחיים של חטיפה בינלאומית של ילדים. מטרת האמנה והחוק היא להבטיח החזרה מהירה של ילדים שנחטפו על ידי אחד מהוריהם למדינה אחרת.

חוק אמנת האג חל במקרים של קטין שאחד מהוריו מתנגד לנסיעתו לחו"ל, במקרים שילד נחטף למדינה חתומה על אמנת האג, וכן במצבים בהם הילד נלקח שלא כדין ממקום מגוריו הרגיל.

במידה וקטין נחטף לחו"ל, הורה שהילד שלו נחטף יכול לפנות לבית משפט בישראל בבקשה להחזרת הילד. בית המשפט יבחן את המקרה ויחליט אם להורות על החזרת הילד, וזאת על סמך שיקולים שונים הכוללים את טובת הילד, הסכמת ההורים ונסיבות החטיפה. כמו כן, בית המשפט יכול להורות על החזרת הילד באופן מיידי או לאחר תקופה מסוימת.

בכל מקרה, הליך החזרת ילד חטוף יכול להיות מורכב וארוך והוא נדרש בסיוע של עו"ד משפט בינלאומי.

טופס אישור נוטריוני ליציאת קטין לחו"ל

הליך אישור נוטריוני ליציאת קטין לחו"ל כפי שמשרדנו מספק  מורכב מאימות חתימות של הורי הקטין על גבי טופס מיוחד שאותו הנוטריון ממלא, לאחר שהורי הקטין זוהו על ידו. כמו כן, בטופס זה יירשמו פרטים מזהים של הקטין הנידון, של הוריו, וכן פרטיו של המבוגר המלווה את הקטין בנסיעתו לחו"ל. הטופס גם יכלול את פרטי הנסיעה לחו"ל, יעדיה, ומועדי יציאה וחזרה לישראל.

חשוב לדעת כי משרדנו כבר שמע ונתקל בלא מעט מקרים של עיכובים וחוסר נעימות במעברי גבול. למשל שמענו על מקרה שבו סבתא שתכננה לנסוע עם נכדה לחו"ל עוכבה בשדה התעופה ואסרו על  יציאת הנכד לחו"ל,  מכיוון שלא היה בידה את האישור הנוטריוני הנחוץ. הדבר מנע מהם לעלות לטיסה, דרש להוציא בדחיפות אישור נוטריוני, וכן רכישה מחודשת של כרטיסי טיסה לחו"ל לסבתא ולנכדה.

מתמחים בהוצאת אישורים נוטריונים

אנו במשרד עו"ד ונוטריון רוני הראלי הפועל כבר משנת 1996, מספקים כל סוג של אישור נוטריוני נדרש בישראל ובחו"ל. מלבד אישור נוטריון ליציאה מהארץ, אנו גם מספקים אישור תרגום נוטריוני, אישור נוטריוני למסמכים והצהרות, אימות חתימות, ייפוי כוח נוטריוני, תרגום נוטריוני של מסמכים ותעודות לאנגלית ושפות נוספות, אישורי אפסוטיל, אישור נוטריוני להסכמי ממון ועוד.

את השירותים אנו מספקים במשרדנו בתל אביב ובגבעת עדה, לצד שירות נוטריון המגיע אליכם הביתה, ושירותי נוטריון אקספרס מהירים במיוחד. כל זאת באופן מקצועי, אדיב ויעיל, ברמה גבוהה של זמינות ומענה אדיב לכל בעיה ושאלה.

להוצאת אישור נוטריוני ליציאה לחו"ל ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עו"ד ונוטריון רוני הראלי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן