שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

מחירו של ייפוי כוח נוטריוני

אנשים שצריכים, מסיבות שונות לקבל שירות או ייעוץ מאנשי מקצוע בתחום המשפט חוששים לעיתים ממחירים גבוהים של שירותים אלה. אחד מהשירותים הוא חתימה על ייפוי כוח בנוכחות נוטריון, המחייב פגישה של הצדדים במשרדו של הנוטריון, קבלת הסבר ממנו בנוגע לתהליך ולמשמעות של החתימה וכמובן החתימות עצמן של שני הצדדים והנוטריון בעצמו. נשאלת השאלה החשובה – כמה עולה ייפוי כוח נוטריוני ומי מחויב לשאת בהוצאה זו?

את התשובה לשאלה זו נתן משרד המשפטים, בעת קביעתו תעריפים קבועים למתן שירותים נוטריוניים. מכאן, שאין צורך לבצע סקר שוק או לקבל הצעת מחיר, שכן כל הנוטריונים מחויבים לפעול על פי תעריפים אלה. עלות יפוי כוח נוטריוני תלויה במספר החותמים ובדחיפות של העניין להיות מטופל ובדרך כלל לא תעלה על סכום של כמה מאות ₪. מה שחשוב יותר לבדוק ולוודא – זה שהנוטריון אכן מחזיק ברישיון להצגה עצמית ככזה ושיש לו ניסיון בליווי פגישות של חתימה על ייפוי כוח. מכל מקום אימות החתימה על יפוי כח נוטריוני מסתכמת בסך של 169 ש"ח בצירוף מע"מ נכון לשנת 2022.

יפוי כח נוטריוני

איך לוודא את המחיר?

כיום בזכות רשת האינטרנט קל למצוא את התעריפים העדכניים ביותר גם של שירותי נוטריון. חתימה על ייפוי כוח נוטריוני מחיר יהיה מפורסם גם באתר האינטרנט של משרד המשפטים וגם בחלק מאתרי האינטרנט של משרדי הנוטריונים. כאשר יודעים מראש את יפוי כח נוטריוני מחיר קל יותר גם להתארגן מראש לקראת הפגישה וגם לדעת באיזה סכום מדובר על מנת להוסיף אותו, במידת הצורך לשקלול סכומים של אותו אדם בעסקה או העניין שהוא עוסק בו.

במידת הצורך אפשר ליצור קשר עם משרדו של הנוטריון המדובר ולשאול אודות ייפוי כוח נוטריוני עלות, שכן מכיוון שכאמור מדובר בתעריף אחיד שאין לסטות ממנו – הרי שאפשר יהיה לדעת אותו לאחר שיחת הבירור הטלפונית ולאחריה אפשר יהיה להמשיך בתהליך. לא הרבה אנשים יודעים ששירותי נוטריון קבועים וברורים תחת רשימת תעריפים קבועה ומפוקחת ואין עוררין על כך שמדובר במידע חשוב ומהותי ביותר שלא צריך להרתיע אנשים מלקבל שירות משפטי שלו הם זקוקים אך חוששים ממחיר גבוה.

למידע נוסף לחצו כאן

זקוקים לשירותיו השונים של נוטריון ומחפשים מקור מקצועי, מוסמך ואמין להיעזר בו ובשירותיו? משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה. המשרד מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין ומציע סיוע נוטריוני ומשפטי ברמה גבוהה ובהתאמה מלאה. 

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן