שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

כמה עולה להשיג אישור נוטריוני?

עולם המשפט ועריכת הדין נחשב ליוקרתי ומיוחד וכזה שכמובן פועל אך ורק על פי הנחיות החוקים השונים. עורך דין מוסמך ומיומן שעומד בהתחייבויות השונות שלו במקצוע יכול להפוך לנוטריון וכך לקבל סמכויות נוספות שלעורכי דין אחרים לא תהיינה. אחד מהסמכויות האלה והפעולות שהנוטריון יכול לבצע ולהציע ללקוחות שלו זה אישור נוטריוני עבור שלל מקרים או סיטואציות. כאשר הצד השני מקבל מסמך או הצהרה מלווים באישור נוטריוני – ההתייחסות כלפי המסמכים האלה תהיה הרבה יותר רצינית מאשר לו היו מוצגים ללא אישור זה.

חשוב מאד לדעת שהשירותים המוצעים וניתנים על ידי נוטריונים אינם מתומחרים באופן אישי על ידי כל נוטריון ונוטריון אלא כפופים לרשימת תעריפים שמפרסם משרד המשפטים מפעם לפעם. מכאן קל להבין שאין צורך להירתע מעצם השירות עצמו או מהפנייה של משרדו של הנוטריון. במקרים של אישור נוטריוני מחיר האישור יכול לנוע בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים ותלוי בסוג האישור הדרוש. ברוב המקרים אפשר יהיה לקבל את האישור תוך מספר שעות ולעיתים אפילו על המקום, בעת ההגעה אל משרדו של הנוטריון.

אישורים נוטריוניים

 

אישור נוטריוני – ישנם מספר סוגים:

אישור העתק נוטריוני – 73 ש"ח.
אימות חתימה נוטריוני – 186 ש"ח.
אימות חתימות של זוג – 259 ש"ח.
אישור נוטריוני של תרגום עד 100 המילים הראשונות בתרגום – 236 ש"ח, ולכל מאה מילים נוספות או חלק מהן (עד אלף המילים) 186 ש"ח.
אישור נוטריוני של צוואה – 277 ש"ח.
אישור נוטריוני של הסכם ממון: 420 ש"ח.
לכל התעריפים הנ"ל יש להוסיף מע"מ.

למה משמש האישור הנוטריוני?

כאמור – האישור הנוטריוני יהיה דרוש בכל מקרה שבו יש לאמת את נכונותו של מסמך, לתת תוקף חוקי ומשפטי לתוכן שלו ומקרים אלה קשורים בדרך כלל לצורך בהצגת המסמכים עבור צד שלישי כלשהו. ייתכן ומבקש האישור הוא נציגות של מדינה זרה כאן בישראל, זה יכול להיות מסמך שנדרש לצורך הליך משפטי כמו דיון בבית משפט למשל וייתכן שיהיה צורך באישור עבוד מסמכים שמלווים את תהליך לקיחת המשכנתא של הלקוח. ברגע שהנוטריון חותם על מסמך קל יותר להתקדם ולהתייחס אל המסמך ככזה שיכול לקחת חלק בתהליך.

למידע נוסף לחצו כאן

זקוקים לאישור נוטריוני עבור עסקה מסוימת ומחפשים מקור מקצועי ומוסמך שיוכל לספק לכם את זה? משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי הוא הכתובת המתאימה להיעזר בשירותיה. המשרד מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ומקרקעין ומציע סיוע נוטריוני ומשפטי ברמה גבוהה ובהתאמה מלאה. 

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן