שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

מחיקת חובות למעוטי יכולת

מחיקת חובות, הפטר מחובות, נעשית כאשר אתם נמצא במצב כלכלי קשה ונחשבים מעוטי יכולת.
מחיקת החובות אפשרית להתבצע באמצעות משרדי.

חשוב לציין כי הגשת הבקשה למחיקת חובות כרוכה בתום לב מצד המבקש, וללא מעשה הונאה או מרמה. כך, מי שנחשבים מוגבלים באמצעים ששילמו את התשלומים ומה שיש ביכולתם לשלם, ולא מוצאים את הדרך להשתקם, כשהם נותרים חסרי אונים- הליך זה של מחיקת חובות מתאים להם.

באמצעות הליך של מחיקת חובות מסדירים את החובות בהוצאה לפועל וגם חובות שאינם בהוצאה לפועל, וכדאי לעשות זאת מוקדם ככל שניתן, ולא להמתין להליכים דרסטיים נוספים שיינקטו כגון עיקולים, הגבלות, הוצאת מטלטלין ועוד. יעוץ נכון על ידי עורך דין שעוסק בתחום זה יקל מאד על התנהלות החיים שלכם, גם בפעילות היומיומית וגם מבחינה רגשית. כדאי להפקיד עניינים אלה בידי עו"ד שמתמקצע בהליכים אלו ובעל נסיון רב בתחום ספציפי זה.

לעיתים גם חוב של עשרות אלפי שקלים מדיר שינה מחייבים רבים, ולא מדובר רק בחובות של מיליוני שקלים. חוב של כ- 20,000 ש"ח עשוי לתפוח עם שכר טרחת עו"ד, ריביות של לשכת ההוצאה לפועל, ההוצאות השונות בגין ההליכים שנוקטים הנושים לסכום אסטרונומי, ככל שחולף הזמן. סכום אדיר זה עשוי להביא אף למחיקת חסכונות, משכורות, קצבאות ועוד. כל זאת כאשר ניתן להסדיר את מחיקת החובות עוד בשלבים ההתחלתיים.

הבקשה לקבלת הפטר מהחובות מיועדת לחייב מוגבל באמצעים מזה 4 שנים, אשר עומד בצו התשלומים שנקבע לו, וללא רכוש ממנו ניתן להיפרע. כמובן כל זאת כאשר החייב לא נמצא בהליכי פשיטת רגל. רשם ההוצאה לפועל יבחן את החובות שלכם כמו גם את החובות שיש לכם שלא במסגרת הליכי ההוצאה לפועל, וכן יבחן את היכולת הכלכלית שלכם. מסיבה זו, רצוי להכין בעזרת עורך דין בקשה מנומקת, מפורטת ומבוססת הנתמכת באסמכתאות הנדרשות בהתאם לחוק.

החובות שלא ניתן למחוק במסגרת הליך זה הם חוב בגין דמי מזונות, משכנתא, קנסות פליליים או מנהליים וחובות שנוצרו במרמה. חובה עליכם כחייבים למסור מידע אמין מלא ומדויק, ואי מסירת מידע נכון עלול לפסול את כל ההליך.

תקבעו עימי פגישה, ונבדוק היטב את החובות שלכם כדי לעשות בהם סדר ולפתור את אותן בעיות בהקדם ובצורה היעילה ביותר, כפי שאני נוהג עם לקוחות רבים שלי.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן