שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עו"ד להסדרי חובות

עורך דין להסדרי חובות

כאשר מי מכם חייב כספים, בין לאנשים פרטיים או לגופים, ולבנקים, הסדר חוב הינו הדבר היעיל והנכון, במקרים רבים.

במסגרת הסדר חובות, עו"ד להסדרי חובות פונה לנושים של החייב, בכדי לעצור את ההתנהלות בהליכי ההוצאה לפועל כנגד החייב. הפניה של עורך הדין מטעם החייב היא למעשה ניהול משא ומתן עם הנושים. במו"מ עורך הדין פונה אל הנושים ויודע כיצד לשכנע או לנסות לשכנע אותם להסכים לתנאים טובים יותר עבור החייב כדי שיוכלו לקבל את כספם. בשיחות אלו עורך הדין משוחח עם הנושים בעיקר על גובה החוב, תנאי החוב, הפחתת סכום החוב, ותנאי תשלום נוחים.

עורך הדין שמתמצא בהסדרי חובות מכיר היטב את נקודת המבט ואת האינטרסים של הנושים, ואת נקודות החולשה שלהם: הסיכוי הטוב שלא יקבלו מהחייב את כספם או גם חלק ממנו לעולם, רצונם לקבל כסף בטוח ובסכום כמה שיותר גבוה, את החששות שלהם שהחייב אולי ייצא מן הארץ או ייכנס להליכי פשיטת רגל- חדלות פירעון או שהוא חולה במחלה קשה, העובדה שכל  ניסיונותיהם לגבות את החוב מן החייב, עלו בתוהו ולא צלחו.

מאידך, יש נושים שחושדים כאשר יש פניה מצד עורך דין להסדר, היא מהסיבה שהחייב אינו מגלה את כל האמת, וכי יש לחייב סכומי כסף במקום נסתר או כי הוא עומד לפתוח עסק, ופניה כזו בעת הזו דווקא, באה על רקע של רצון עז של החייב ל"נקות" את עצמו מכל חוב ומכל הליך עיקול, לקראת חיים חדשים ושיפור איכות החיים ורמת החיים שלו ושל בני משפחתו.

בסופו של התהליך, לאחר שעורך הדין מטעם החייב מתגבר על כל המכשולים ומצליח להסביר כי ההסדר הוא גם לטובתו של הנושה, בסופו של התהליך, נחתם הסכם, הסדר חוב, בין הנושה לבין החייב.

ביצעתי  המון הסדרי חובות כאלו עבור לקוחותיי והפחתתי את החובות בצורה משמעותית, מבלי לערב את בתי המשפט, וללא חקירות בלשכת ההוצאה לפועל, ובוודאי מבלי להיכנס להליכי חדלות פירעון – פשיטת רגל, וכך מנעתי מהלקוחות את העיקולים, הגבלות, צווי גילויי מידע, תביעות וכו', וביטלנו צווי עיכוב יציאה מן הארץ שעמדו כנגד לקוחותיי.

במסגרת הסדר כזה, הלקוחות יכולים להמשיך לעבוד כרגיל ובצורה מיטבית עבור עצמם ללא החשש מעיקולים וחשיפה של הכנסותיהם לעיניו של הנושה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן