שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

עורכי דין המתמחים בפשיטות רגל

עורכי דין המתמחים בפשיטות רגל

עו"ד מומחה לפשיטת רגל

פשיטת רגל היא הליך שיכול לחול על יחידים שמגיעים למצב של חדלות פירעון ושלמעשה אינם יכולים לשלם את חובותיהם. בתהליך פונה החייב אל הגורמים המשפטיים כדי לבקש להכריז כי הוא לא יכול עוד לשלם את החובות הגיע אליהם ומבקש לקבל הפטר מחובותיו. להליך זה ישנם יתרונות וחסרונות כאשר באופן כללי אפשר להגיד כי המטרה היא לאפשר לאדם הפרטי להתחיל את חייו מחדש בלי שהנושים ירדפו אחריו.

עד כאן יתכן שהתהליך נשמע פשוט אך חשוב להבין כי ברגע שהוא מתחיל החייב מעביר את קבלת ההחלטות בנוגע לנכסיו וכספיו לגורם משפטי. החיים יכול ולמעשה צריך להיוועץ עם עורך דין מומחה לפשיטת רגל כדי שאלו יעזרו לו לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר. במסגרת התהליך ייקבע תשלום חודשי שהחייב יעביר אל קופת כונס הנכסים והיא זו שתעביר את הכספים לנושים בלי לערב עוד את החייב. אחד מהתפקידים של עורך הדין הוא לדאוג שסכום זה יהיה תואם את היכולות החדשות של החייב.

הליך פשיטת רגל מאפשר לחייב לנהל חיים רגילים ככל האפשר

הליך פשיטת רגל מיועד לאפשר לכל הצדדים, החייב והנושים, להמשיך את חייהם בצורה המיטבית. בספטמבר 2019 בוטלה פקודת פשיטת רגל ובמקומה נכנס חוק חדלות פירעון ושיקום. רוב התהליך נשאר דומה אך השינוי המשמעותי ביותר הוא בלוח הזמנים. עורכי דין המתמחים בפשיטת רגל יוכלו להעיד כי הדבר מקל על כל הצדדים. תודות למהירות הנושה יכול לדעת כמה כסף יקבל מהחייב ולדעת שיקבל אותו בהתאם לתנאים שנקבעו והחייב יכול להמשיך בחייו בלי להסתכן בעיקול חשבון הבנק, רישיון הנהיגה או מפגיעה דומה.

על אף השינוי בחוק ברור כי כניסה לתהליך זה אינה נעימה בכלל. עורך דין לענייני פשיטות רגל יוכלו לסייע לאורך כל הדרך, משלב ההחלטה להכריז על פשיטת רגל, איסוף המסמכים הנדרשים והתנהלות מול הגופים הרלוונטיים. אין להמעיט בחשיבות ההתנהלות וחשוב לדעת כי יציאה לדרך בלי הכלים המתאימים וללא הבנה מה עומד להיות, עלולים להוביל לתוצאות שאינן ישרתו את החייב בצורה הטובה ביותר.

לבחור עו"ד מומחה לפשיטת רגל

לא כל עורך דין עוסק בתחום פשיטת הרגל ולא כל אחד שעוסק בו יכול לתת את השירות הטוב ביותר לחייבים. מדובר בתקופה רגישה מאד בחיי האדם ובתהליך שאינו פשוט ולכן יש למצוא עורכי דין מומחים לפשיטת רגל שיהיו בעלי ניסיון רב, שיוכלו להציג הצלחות בתהליכים דומים ושיהיו רגישים ומקצועיים. בחירת עורך הדין תתבצע בכובד ראש והיא תשפיע על העתיד של החייב.

חשוב להבין כי איש לא מתכנן להגיע למצב של פשיטת רגל והליך זה נועד להקל על החייבים ולאפשר להם להמשיך בחייהם. מכאן ברור כי מדובר בקבלת החלטות לא פשוטות ועבור החייב התקופה יכולה להיות קשה מאד, גם אם ההחלטות מתקבלות במהירות גבוהה יותר מכפי שהתקבלו בעבר. בין היתר יש צורך לפנות לגורמים הרלוונטיים, לאסוף מסמכים רבים ולהתכונן לשינוי בחיים. עו"ד מומחה לפשיטת רגל הוא בעל המקצוע הנכון ביותר שיוכל להיות לצד החייבים ולהגן עליהם לאורך כל הדרך.

 נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או ייעוץ משפטי בטלפון 03-6935290

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן