שירות נוטריוני מקצועי, אמין ומהיר

תרגום תעודת לידה

תרגום תעודת לידה עם אישור נוטריוני

ישנם סוגים של מסמכים אותם יש להגיש לרשויות בחו"ל ובארץ, אשר נדרשים להיות מתורגמים באופן מדויק מאוד. תעודת הלידה היא אחד המסמכים הללו, אותו מגישים לעיתים לשגרירויות, לבתי משפט, למשרדי ממשלה ולגופים נוספים בישראל ובחו"ל. במקרים אלו ישנה חשיבות עליונה להיותה של התעודה מתורגמת ללא כחל וסרק, באופן נאמן לחלוטין למקור, שאם לא כן עלולות להתחולל בעיות וטעויות מרחיקות לכת. על מנת להבטיח שבעיות אלו לא יתרחשו יש צורך באישור נוטריון על תרגום תעודת לידה, כפי שמבצע משרדנו.

דברו איתנו

03-6935290phone
במיילpencil  

גם תרגום וגם אישור נוטריוני

לא פעם פונים אל משרדנו אנשים שאינם מבינים בדיוק מהו תרגום נוטריוני של תעודת לידה. אנו מסבירים להם כי מדובר למעשה בשני היבטים נפרדים של אותו השירות. ההיבט הראשון הוא מלאכת התרגום של התעודה מעברית לאנגלית, לספרדית, לצרפתית, לפורטוגזית או לכל שפה אחרת. עקב חשיבותו של התרגום הנכון והמדויק יש מומלץ להשאיר אותו לידי אנשים בעלי שליטה מצוינת בשפה היעד, אך בעיקרון, אם השליטה שלכם באנגלית (למשל) מספיק טובה – תוכלו לבצע את המלאכה בעצמכם. מאידך, ניתן לפנות אל משרדנו לצורך התרגום וכך לקבל הן את התרגום והן את האישור עליו באותו המקום, בלי לכתת רגליים או לבזבז זמן.

במידה שבחרתם לבצע תרגום תעודת לידה במקום אחר, עליכם להביא את התעודה המקורית ואת התרגום שלה אלינו. אנו נעבור עליה ונבחן כי התרגום נכון ותואם במדויק למקור, ונספק את האישור הנוטריוני שמהווה אסמכתא תקפה בכל הגופים בישראל ובחו"ל. את תרגום ואת התעודה המקורית, ביחד עם צילום של המקור המתורגם והמאושר, תוכלו לאסוף ממשרדנו בתל אביב או בגבעת עדה, וכן לקבלם בדואר שליחים או בדואר רשום. עם התעודות שבידיכם תוכלו לפנות אל הגופים הרלוונטיים כגון בית המשפט, השגרירות וכדומה.

כמה עולה לתרגם את התעודה?

עלות תרגום תעודת לידה מתחלקת לשניים, כפי שהסברנו לעיל. החלק הראשון הוא התרגום עצמו וכאן כל חברה מקצועית (או משרדנו) שאליה תפנו תגבה מחיר שונה בהתאם לשיקוליה, כאשר המחיר מושפע הן משפות התרגום והן ממספר המילים (בעיקרון, ככל שמספר המילים גדול יותר וככל שהשפה "נדירה" יותר, כך עולה המחיר). לאחר מכן, יש לשלם על אישור נוטריון של תרגום תעודת הלידה, כאשר התעריף הינו קבוע בהתאם להנחיות משרד המשפטים. המחיר נכון לשנת 2022 עומד על 213 שקלים (לפני מע"מ) עד 100 מילים, ועל 67 שקלים (לפני מע"מ) על כל עותק מאושר נוסף.

לפרטים נוספים על תרגום נוטריוני של תעודת לידה, ולהזמנת כל שירות נוטריוני אחר, פנו אל משרדנו בטלפון 03-6935290.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת
השאר פרטים

דילוג לתוכן